2010. szeptember 22., szerda

Vírusos szájfertőzés! - Mi jöhet még!?

Amikor a gyerekorvosunknak mondtam, hogy terhes vagyok, már akkor közölte, hogy nem engedi Dorkát bölcsődébe menni, ha megszületik a pici. Nem kéne, hogy bármilyen fertőzést hazahozzon. Teljesen érthető a dolog. Úgyhogy én már le is mondtam a bölcsődei ellátást, hiszen januártól óvodába fogunk járni.
Itthon voltunk Noémivel már pár napja, amikor anyósom elhozta Katát, a keresztlányomat, Dorka unokatestvérét babalátogatóba. Én akkor normális hangnemben megkértem őket, hogy egy ideig ne hozzák ide, hiszen ő jár bölcsődébe, nehogy elkapjunk valamit. Nem hiányzik egyikőnknek sem. A kislányom immunrendszere még nem alakult ki, az enyém meg ki tudja milyen állapotban van... 
Azóta már kétszer is járt nálunk a kiscsaj, a második látogatás estéjén már az ügyeleten voltak - vírusos szájfertőzést állapított meg a doktornő. Ez volt múlt szombaton. Tegnapelőtt megint itt voltak... No comment. Én nem tudom, milyen módon kellene elmagyarázni a távolmaradás jelentőségét! Talán ez segít:
Egy órával ezelőtt hőemelkedést mértünk Dorkánál, majd amikor belevilágítottam a szájába, megláttam az apró kis hólyagocskákat a nyelvén. Anyósom el is vitte, hogy aludjon náluk. Holnap viszi sógornőm orvoshoz. Muszáj volt eltávolítani itthonról, mert kb percenként puszilgatja a kistestvérét. Ezek után nem csodálkoznék, ha Noéminek is lenne valami baja. De akkor nagyon ideges leszek. Bár már most is az vagyok. Az ő szervezete még kicsi és gyenge ilyesmihez! Miért nem lehet megérteni!? Kata is még 2,5 éves - nem volt az olyan régen! Az biztos, hogy nem bocsátom meg, ha lesz vele valami! Ráadásul most Dorkát se lehet hazahozni pár napig. Pedig ő most igényelné, hogy a közelünkben legyen. Húúúú, nagyon mérges vagyok!

1 megjegyzés:

Mary írta...

Renée nem csodálkozom mérgeden!