2010. június 14., hétfő

Mit esznek a meztelen csigák?

A korábbi hetek nagy esőzései elszaporították a kertben a csigákat. A lányom nagyon élvezi, hogy lépten-nyomon "csigabigákat" talál. Én már kevésbé. Igaz, idén kevesebb vetemény került a kertbe, úgyhogy nem csak azokat rágják. Egyszerűen csak gusztustalanok. Egy időben szépen összeszedtem őket, és nem túl humánus módon egy zacskóba kötöttem. Most viszont olyan kánikula jött az eső után, hogy inkább a besötétített szobába húzódunk, mintsem csigákra vadásszak a kertben.
Egyik este még kimentem az udvarra valamiért. Az ajtótól nem messze van a macskák tálkája, amibe a száraz eledelt kapják. Megdöbbenve láttam az előszobából kisejlő fényben, hogy 4-5 hatalmas meztelen csiga van a tálka környékén, illetve benne. Csiganyomot találtam már arra, de azt nem is gondoltam volna, hogy a meztelen csigák megeszik a macskakaját! Elég gusztustalan teremtések annyi biztos. Reggelre persze eltűntek mind. De hogy hol tanyáznak napközben - fogalmam sincs. Eddig úgy tudtam, hogy ezek is a zöld leveleket rágják. Vagy a "cicakeksz" vonzóbb, mint a friss ropogós zöldek?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Üdv!

Nálunk a kutyának adott tarhonyát ették meg!

Névtelen írta...

Nálunk a kutyának a marhaszívébe és a rizsébe is belemásztak. Undorítóak és nem tudom hogy mit tegyek, remélem nem mérgező a kutyámra. Ha tudtok valamilyen tippet adni azt nagyon megköszönném. Üdv.: Anna

Renée írta...

Én kaptam olyan infót, hogy egy tálba sört kell kitenni. Belemásznak és megfulladnak. Nálunk ezt a macskáknak kiöntött tejjel is megcsinálták.

Unknown írta...

Én szeretem őket! Senkit sem bántanak,csak élni akarnak.Ennyi

Unknown írta...

Én is szeretem őket!