2010. augusztus 12., csütörtök

Gyors vacsi: Melegszendvics házilag

Félreértés ne essék, nem ezzel az ötlettel kívánok berobbanni a gasztrobloggerek nagyjai közé, viszont úgy gondoltam, hogy megosztom ezt az általam annyira kedvelt melegszendvics változatot azokkal, akik már unják a bolti konzerv szendvicskrémek ízvilágát.
Ez volt ugyanis a tegnapi vacsoránk. Amikor benéztem a kenyeres dobozba, és láttam, hogy több mint fél kiló szelt kenyér szárad benne, úgy döntöttem, nem állok neki semmilyen főzésnek, ezt el kell pusztítani. Nem is maradt belőle egy morzsa sem...
Az elgondolás mindössze annyiból áll, hogy egy-két doboz májkrém konzervet villával összetörök (mármint szigorúan csak a tartalmát..) és egy jó adag tejföllel kikeverem jó krémesre. Ezzel kenem meg a kenyereket. Készíthető viszont egyéb konzervből is, pl. vagdalthús, de nekem májkrémmel a legjobb. Tetejét megszórtam reszelt sajttal és mehet a sütőbe. Negyed óra alatt kész a meleg vacsi. :)

Nincsenek megjegyzések: