2010. december 19., vasárnap

Tejszínes-kukoricás csirkemell provance-i módra...

...legalábbis valami ilyesmi nevet lehet adni annak a kajának, amit ma készítettem.
A férjem tegnap közölte, hogy neki már elege van a sült/rántott húsokból, inkább valami tejszínes-szaftos valamit enne. Végre egy támpont az ebédhez!
Már korábban is elkészítettem, és már akkor is tetszett ez a kombináció. Nem egy nagy valami, de azért leírom, hátha másoknak is kell egy kis változatosság :)
Hozzávalók:
csirkemell kockázva vagy akár szeletelve (én most egy 68 dkg-os csomagot vettem)
provance-i fűszerkeverék (összetevői: rozmaring, kakukkfű, borsikafű, bazsalikom, tárkony)
1 doboz konzerv kukorica
500 ml főzőtejszín
só, bors, liszt, olaj
A csirkemellet felkockáztam, befűszereztem. Kis olajon megpirítottam, sóztam, és fedő alatt pároltam. Hozzáadtam a lecsöpögtetett kukoricát, majd együtt puhítottam tovább. Amikor megpuhult, megszórtam egy evőkanál liszttel és tejszínnel felöntöttem. Összerotyogtattam, és kész. Párolt rizzsel tálaltam.
Hétköznapi vacsorának is kiváló, gyorsan elkészíthető. És ami nálunk nagy előnye: a lányom is jóízűen falatozott belőle!

Nincsenek megjegyzések: