2011. november 26., szombat

Kreatív tevékenység szervezett keretek között

- azaz, volt egy kis délutáni program, amikor az ember kikapcsolódhatott és megalkothatta a lakás adventi díszeit. Hiszen a holnapi nap már advent első vasárnapja! Mindezt a lányom bölcsije szervezte - a szülőknek. A legjobb benne az, hogy rengeteg alapanyagot össze tudnak gyűjteni, amit fel lehet használni egy ilyen alkalommal. És takarítani sem nekem kell utána! Arról nem is beszélve, hogy a munka alatt nem rángatja az egyik gyerek a nadrágomat, másik a kezemet, hiszen szakavatott gondozónők vigyáznak rájuk.
Az idei ilyen szervezésű nap tegnap volt. Összeszedtem a régi koszorú alapomat, gyertyáimat, díszeimet, és a benti növények, bogyók felhasználásával elkészült az idei ajtó- és asztaldíszem:

3 megjegyzés:

Cilee írta...

Gyönyörűek lettek. Én holnap gyerekestül állok neki. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. :-)

Renée írta...

Köszi. Merész vállalkozásnak hangzik. Én még nem merek így belevágni. Meg itthon nekem amúgy sincs ragasztóm meg egyéb eszközöm.

Cilee írta...

Sikerrel jártunk :-) Ha megtalálom, hol a fejem, publikálom az eredményt, de facebookon már látható :-)