2010. május 6., csütörtök

Kezdőként a blogok közt...

Életemben először próbálkozok a blog használatával. Ezért kérek mindenkit, aki megtekinti az oldalt, vegye figyelembe ezt a tényt!
Délelőtt a neten keresgettem különböző mentás recepteket. 2008 őszén kaptam egy tövet az akkori egyik kedves kolléganőmtől, Marikától. Sokat nem tudtam róla, maximum annyit, hogy jó teának. Gyorsan elültettem, tavasszal ki is hajtott. Na idén! Látom, hogy kb. kétszer akkora helyen terjeng, mint tavaly. Most olvasom, hogy nagyon agresszív, szinte kiirthatatlan növény. Ezért ajánlatos kordában ültetni. Na köszi. Ősszel azt hiszem, megpróbálkozok valami edényzetet leásni köré, mert így nagyon nem lesz jó!
Szóval találtam elég sok jó érdekes receptet, és mivel a férjem gépe előtt ülök, nem mentettem semmit, hanem szépen kigyűjtöttem őket egy füzetbe. Remélem, tudok belőle hasznosítani párat. Találtam egy frissítő receptet Limara oldalán (itt olvasható), és meglepetésemre a férjem közölte, hogy rögtön csináljak vagy 5l-t, mert ő az ilyet egyébként szereti. A következő kérdés pedig: Van mentánk? No comment. :)
Különösen jó lenne, ha a párom köhögésén tudnánk vele csillapítani valamennyit, mert azt olvastam, hogy arra is alkalmas. Az első átköhögött éjszaka után gyorsan száműztem szegényt a nappaliba. Muszáj volt. Éjszaka többször úgy ébredtem, mintha egy hajón próbálnék aludni, ami éppen viharba került. Csak ennyire rázkódott az ágy! A lányunk se aludhatott valami tökéletesen... Szerencsére ő külön ágyban, úgyhogy csak a hanghatásoknak volt kitéve, a hullámeffektusnak nem :)

2 megjegyzés:

Limara írta...

Sok sikert kívánok a blogíráshoz! :)

Renée írta...

Köszönöm szépen :)