2010. május 27., csütörtök

Krémsajtos kukoricaleves

Ma délelőtt az egyik szupermarket lánc akcióváltására lecsapva a boltban, majd anyósoméknál töltöttük a délelőtt nagy részét. Így a tegnapi csirkemaradék mellé egy gyors levesre volt szükség. A mindmegette.hu-n találtam régebben a kukoricaleves receptjét. Azóta már több változat is felkerült, én egy kicsit összemixeltem a különböző módozatokat, és ez lett belőle:
1 l víz
1 leveskocka (tyúk- vagy erőleves) vagy 1 ek. ételízesítő
kis só
1 kk. fehérbors
25 dkg mirelit kukorica vagy 1 konzerv
1 tömlős sajtkrém
petrezselyemzöld
A fűszeres vízben megfőzöm a kukoricát (a mirelitnek kicsit több idő kell), majd amikor már majdnem kész, csipetkét szaggatok bele, végül pedig belenyomom a sajtkrémet. Egyet rottyantok rajta, és kész. Általában egy kis friss petrezselyemzöldet is teszek bele még a sajt előtt, mostanában viszont a kislányom finnyáskodik miatta, úgyhogy ezt most elhagytam. Meg lehet még bolondítani a tányérban egy kis reszelt sajttal is...
Képet nem készítettem, mivel nem éppen az az esztétikus leves, viszont elég ízletes, gyorsan kész van és ami ami számomra mostanában a legfontosabb: a lányom nagyon szereti. Két hónapja átesett egy hányós-hasmenéses vírusfertőzésen, azóta nem az igazi az étvágya. Ebből megevett két tányérral. :)

Nincsenek megjegyzések: